Thursday 27 February 2014

Throwback Thursday - France 2012 vol. 1

In this post, on the occasion of Throwback Thursday, You can see the first portion of pictures that I took in France during the summer 2012. We lived in Orléans (a beautiful city in north-central France), but we spent more than a half of our time on visting charming towns and Castles of the Loire (+Paris). I can't recall these french names (I don't speak that language- I only know Je t'aime :)) Maybe I'm an ignorant, but it's more probable that I have a poor memory. Sooo... enjoy my pictures. They're full of summer, aren't they? For me they're a reminder of the fantastic moments that I spent in France. By the way- French people are great- their English is so poor and my French doesn't exist, but we still could communicate. In German.

PS
I'm in one of the pictures. It's not hard to guess which photo I have in mind. ;)

W tym poście, z okazji Throwback Thursday (dosłownie 'Czwartkowego Powrotu do Przeszłości) możecie zobaczyć pierwszą porcję zdjęć, które zrobiłam podczas wakacji w 2012 roku. Mieszkaliśmy w Orleanie (piękne miasto w środkowej Francji), ale większość czasu spędziliśmy na zwiedzaniu uroczych miasteczek i zamków nad Loarą (+ Paryż oczywiście). Nie mogę sobie przypomnieć ich nazw (nie mówię po francusku, znam tylko Je t'aime ;)). Może jestem ignorantką, ale bardziej prawdopodobne jest, że mam słabą pamięć. Więc... miłego oglądania zdjęć. Są pełne lata, prawda? <niech już będzie po maturze -.-> Mnie przypominają one o wspaniałych momentach spędzonym we Francji. Przy okazji, Francuzi to wspaniali ludzie- ich angielski jest słabiutki, mój francuski nie istnieje, a mimo wszystko udało nam się porozumieć. Po niemiecku.

PS 
Jestem na jednym ze zdjęć, chyba nie trudno rozpoznać na którym ;)











Let me know what You think about this post in comments below or on Facebook.

Dajcie znać, co uważacie o tym poście ( w komentarzach lub na Facebooku).

No comments:

Post a Comment